هواوی قلم لمسی، شارژر، پاوربانک و قاب جدید معرفی کرد

هواوی روز گذشته لوازم جانبی جدیدی شامل قلم لمسی و شارژر و پاوربانک و قابِ مجهز به چراغ LED معرفی کرد که اکثرا مخصوص گوشی‌های سری میت 40 هستند.

هواوی روز گذشته در جریان برگزاری رویدادی آنلاین گوشی‌های سری میت 40 را در قالب سه عضو رونمایی کرد. درکنار گوشی‌های میت 40 و میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس (Huawei Mate 40 Pro Plus) شاهد رونمایی مدل تغییریافته‌ی میت 30 پرو با نام میت 30E پرو هم بودیم که از تراشه‌ی کرین 990e استفاده می‌کند. هواوی همچنین دو تراشه‌ی جدید با نام‌های کرین 9000 و کرین 9000E معرفی کرد که هر دو برپایه‌ی لیتوگرافی پنج نانومتری تولید شده‌اند و از پردازنده‌ی گرافیکی و واحد پردازش عصبی (NPU) قدرتمند استفاده می‌کنند. مدل عادی در میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس و مدل دارای پسوند E در میت 40 معمولی استفاده شده‌اند. 

هواوی در مراسم دیروز، نخستین هدفون دورگوشی خود را با نام فری بادز استودیو معرفی کرد که درایور 40 میلی‌متری و عمر باتری طولانی و قیمت 300 یورویی دارد. همچنین شاهد معرفی هواوی واچ GT2 پورشه دیزاین و مدل جدید عینک هوشمند هواوی بودیم. افزون‌بر آنچه گفتیم، چینی‌ها محصولات دیگری میز به‌نمایش گذاشتند که در دسته‌ی لوازم جانبی قرار می‌گیرند.

هواوی گفت گوشی‌های سری میت 40 از قلم لمسی جدیدی با نام ام پن 2 (Huawei M-Pen 2) پشتیبانی می‌کنند. M-Pen 2 افزون‌بر گوشی‌های هوشمند، با تبلت‌های جدید هواوی هم سازگار است. قلم لمسی M-Pen 2 هواوی از 4٬096 سطح فشاری پشتیبانی می‌کند و می‌تواند زاویه‌ای را که با نمایشگر دستگاه مقصد دارد تشخیص دهد.

هواوی می‌گوید با استفاده‌ی معمولی، M-Pen 2 تا 40 روز دوام می‌آورد. درصورت استفاده‌ی مداوم، قلم لمسی هواوی تا 10 ساعت برای نوشتن یا طراحی کردن شارژدهی می‌کند. فرایند شارژر M-Pen 2 هواوی به‌صورت بی‌سیم انجام می‌شود و با پنج دقیقه شارژ می‌توانید به‌مدت دو ساعت از قلم لمسی هواوی استفاده کنید. قیمت M-Pen 2 هواوی برابربا 99 یورو است. 

قلم لمسی هواوی M-Pen 2 (برای مشاهده‌ی تصویر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید)

دومین وسیله‌ی جانبی هواوی، شارژر بی‌سیم خودرو با توان 50 وات است که برای دارندگان گوشی‌های سری میت 40 کاربرد زیادی خواهد داشت؛ البته به‌طور دقیق‌تر، مدل‌های پرو. بر اساس اعلام هواوی، گوشی‌های میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس دارای شارژ سیمی 66 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات و شارژ معکوس پنج وات هستند. میت 40 استاندارد شارژ بی‌سیم و معکوس ندارد. شارژر بی‌سیم 50 وات هواوی در رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شود و از مانت خاصی بهره می‌گیرد تا بتوانید گوشی را در آن قرار دهید.

هواوی همچنین شارژر سیمی خودرو 66 وات را معرفی کرد که مخصوص تمامی گوشی‌های سری میت 40 است و با دستگاه‌های دیگر هم کار می‌کند. شارژر 66 وات جدید هواوی پرسرعت‌ترین شارژر این شرکت تابه‌امروز محسوب می‌شود. 

شارژر سیمی 66 وات و شارژر بی‌سیم 50 وات هواوی مخصوص خودرو (برای مشاهده‌ی تصویر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید)

هواوی همچنین پاوربانک جدیدی با توان خروجی 66 وات معرفی کرد که 12٬000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. درحال‌حاضر اطلاعات کاملی از پاوربانک 12٬000 میلی‌آمپرساعتی هواوی منتشر نشده است.

پاوربانک 12٬000 میلی‌آمپرساعتی 66 وات هواوی (برای مشاهده‌ی تصویر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید)

درنهایت به قاب ویژه‌ای با نام Ring Light Case می‌رسیم که دارای حلقه‌ای جمع‌شونده از چراغ‌های LED است تا بتوانید در محیط‌هایی که نور کمی دارند، تصاویر سلفی را با نور مناسب بگیرید. قاب موردبحث هواوی تنها با میت 40 پرو کار می‌کند و انرژی چراغ LED به‌صورت بی‌سیم ازطریق گوشی تأمین می‌شود. قیمت قاب موردبحث 69 یورو است. این قاب در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و سفید به بازار عرضه می‌شود.

قاب Ring Light Case هواوی (برای مشاهده‌ی تصویر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید)

مقاله‌های مرتبط:

شما کاربران همدیگه چه دیدگاهی دربار‌ه‌ی محصولات جدید هواوی دارید؟


منبع gsmarena

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده