تخمین فروش 3 میلیونی ایرپاد اپل در بلک فرایدی و دوشنبه سایبری

یک تحلیل‌گر تخمین زده که اپل در طول بلک فرایدی و دوشنبه‌ی سایبری به میزان 3 میلیون دستگاه ایرپاد و ایرپاد پرو فروخته است.

پیش‌بینی می‌شود اپل حدود 3 میلیون ایرپاد و ایرپاد پرو را طی جمعه‌ی سیاه و سایبر ماندی به فروش رسانده باشد. طبق گفته‌ی دن ایوز ودبوش (Dan Ives Wedbush)، سند این گفته بررسی کانال‌ها و کسری موجود خرده‌فروشان است.

به‌گفته‌ی ودبوش، آن‌ها شاهد افزایش تقاضا برای ایرپاد و ایرپاد پرو در طول زمان تعطیلات هستند. ایرپاد پرو با قیمت 249 دلار اواخر اکتبر (اوایل آبان) عرضه ‌شده و دارای نویز کنسلینگ، ساقه‌های کوتاه‌تر، حسگر جدید نیرو و طراحی داخل گوشی (in-ear) است. همچنین اپل کماکان به فروش ایرپاد 159 دلاری نسل دوم با قاب استاندارد و مدل 199 دلاری با قاب شارژ بی‌سیم Qi ادامه می‌دهد.

ایرپاد پرو / AirPod Pro

به‌واسطه‌ی بلک فرایدی برای محصولات تخفیف گذاشته شده؛ ولی بیشتر تقاضا برای ایرپاد به‌دلیل علاقه به محصولات است و نه تخفیفات این روز. هشتگ «AirPods for Christmas» سال گذشته به دلیل محبوبیت خود به ترند آن روزهای فضای مجازی تبدیل شده بود.

ایرپاد

هفته‌ی گذشته گزارش شده بود که اپل به دلیل تقاضای زیاد، به تولیدکننده‌ی ایرپاد پرو گفته که تولید ماهانه‌ی محصول را به دو برابر برسانند. ودبوش می‌گوید این افزایش تولید، در به حداقل رساندن محدودیت‌های تولید کمک می‌کند و انتظار می‌رود که اپل پاسخگوی تمام سفارش‌های ایرپاد باشد. گفته می‌شود که اپل استور برای خریدهای جدید ایرپاد پرو، 4 هفته تأخیر در زمان ارسال را گزارش می‌کند.

ودبوش برای فروش ایرپاد و ایرپاد پرو در سال 2019 گفت که اپل بیش از 60 میلیون دستگاه از آن‌ها را فروخته است. این میزان در سال 2020 می‌تواند به 80 تا 95 میلیون دستگاه برسد.

منبع 9to5mac

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده