سهمیه بنزین وانت ها تغییر کرد

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌‌های نفتی از در نظر گرفته شدن سهمیه اضافه برای انواع وانت‌های بنزینی کم‌مصرف و پرمصرف و همچنین دوگانه‌سوز خبر داد.

پس از طرح اصلاح قیمت بنزین و رواج دوباره‌ی کارت سوخت خودرو، ایرادهایی با نحوه‌ی لحاظ سهمیه‌ی انواع خودرو وارد شد که مسئولان با برگزاری جلسات به‌دنبال رفع این ایرادها هستند. در همین راستا شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی برای خودروهای وانت بنزینی پرمصرف 400 لیتر و برای خودروهای بنزینی کم مصرف 300 لیتر سهمیه‌ی بنزین در نظر گرفته است. مدیرعامل شرکت ملی پخش همچنین اعلام کرد که برای وانت‌های دوگانه‌سوز نیز 100 لیتر سهمیه اضافه لحاظ خواهد شد. 

بازیابی رمز کارت سوخت خودرو بنزین

محمدرضا کلامی، سخنگوی ستاد تنظیم بازار نیز با اعلام افزایش 100 لیتری سهمیه بنزین وانت بار‌ها گفت:

سهمیه‌ی یادشده امروز به کارت سوخت دارندگان این خودرو‌ها واریز خواهد شد.

کلامی در این باره گفت:

باتوجه به اینکه مصوبات کارگروه تنظیم بازار بر اصلاح سهمیه سوخت خودرو‌هایی که افزایش قیمت بنزین بر خدمت‌رسانی آن‌ها تأثیر می‌گذاشت، اختصاص یافته بود؛ به کمیته‌ی سه نفره (متشکل از وزارتخانه‌های کشور، نفت و سازمان برنامه و بودجه) ابلاغ شد نسبت به اصلاح سهمیه‌ی این خودرو‌ها اقدام کنند. در جلسه‌ی دیروز ستاد تنظیم بازار نیز مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد، سهمیه خودرو‌های وانت پرمصرف از 300 به 400 لیتر و کم مصرف تر‌ها از 200 به 300 لیتر افزایش یافته که امروز اجرا می‌شود.

کلامی یادآور شد:

در صورتی که امروز کار واریز سهمیه‌ی کلیه‌ی وانت بار‌ها به اتمام برسد، اطلاع‌رسانی عمومی در این باره خواهد شد. کلامی همچنین درباره‌ی راه‌اندازی سامانه‌ای در این خصوص و انجام پیمایش برای واریز سهمیه‌های واقعی نیز توضیحاتی ارائه کرد.

منبع parsine iranjib

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده