کوئرا رویدادهای Traceway مختص برنامه‌نویسان ایران برگزار می‌کند

کوئرا، جامعه برنامه‌نویسان ایران، اولین رویداد تخصصی توسعه‌دهندگان ارشد سازمان‌ها را در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند. 

جامعه‌ی برنامه‌نویسان ایران اولین رویداد تخصصی توسعه‌دهندگان ارشد سازمان‌ها را برگزار می‌کند. محوریت اولین دوره این رویداد، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین خواهد بود. مخاطبان این رویداد، برنامه‌نویسان ارشد و مدیران فنی سازمان‌ها هستند تا بتوانند علاوه بر فرصت شبکه‌سازی و ارتباط با سایر برنامه‌نویسان، از تجربیات فنی سایر سازمان‌‌ها نیز استفاده نمایند.

سری رویدادهای Traceway را کوئرا به‌عنوان جامعه برنامه‌نویسان ایران برگزار می‌کند و قرار است سایر دوره‌های آن با موضوعات مختلف تکنولوژی و منابع انسانی در حوزه برنامه‌نویسی برگزار شود. در اولین دوره این رویداد، تیم‌های داده و هوش مصنوعی شرکت‌های کافه‌بازار، تپسل، بلد و دیجی‌کالا تجربیات و چالش‌های رسیدن به محصولات موفق هوش مصنوعی را شرح خواهند داد.

مسیریاب بلد

پیام آراسته در Trace Way درباره پیش‌بینی ترافیک مسیریاب بلد صحبت خواهد کرد. موضوعی که می‌تواند با کم‌کردن زمان و مسافت سفرها، مهم‌ترین برتری تکنولوژی مسیریاب‌ها محسوب شود.

فروشگاه دیجی‌کالا

حامد دهقانی و جلال کاظمی‌تبار، ماجرای سیستم توصیه‌گر (Recommendation System) دیجی‌کالا را تعریف خواهد کرد. سیستمی که تا همین چند هفته پیش از سرویس‌های خارجی استفاده می‌کرد، اما الان با طراحی و پیاده‌سازی کامل آن در دیجی‌کالا، علاوه بر کاهش هزینه، نتایج بهتری هم در تشخیص علاقه‌مندی‌های کاربران داشته است.

تیم هوش مصنوعی کافه‌بازار

در Trace Way، علی چلمقانی محصول پردازش زبان‌های طبیعی (NLP) کافه‌بازار را تشریح خواهد کرد. اینکه چگونه پردازش و تحلیل جستجوهای کاربران، باعث بهبود تجربه کاربری در بخش جستجوی کافه‌بازار شده است.

شبکه تبلیغات موبایلی تپسل

مهم‌ترین دستاورد شبکه‌های تبلیغات آنلاین، نمایش بهترین تبلیغ به کاربران است. عباس حسینی در Trace Way شرح خواهد داد که چگونه تپسل با پیش‌بینی رفتار کاربران در مواجهه با هر آگهی، مرتبط‌ترین تبلیغ را به هر کاربر نمایش می‌دهد.

در کنار 4 ارائه اصلی، سایر کسب‌ و کارها هم فرصت این را دارند تا در زمان‌های کوتاه‌تر، بخشی از تجربیات خود را با سایر کسب و کارها در میان بگذارند.

علاوه بر آن توسعه‌دهندگان می‌توانند از فرصت‌های گفت‌وگو و شبکه‌سازی در این رویداد نهایت استفاده را ببرند و حلقه ارتباط خود را با سایر توسعه‌دهندگان گسترده‌تر کنند.

در این رویداد که روز 14 آذر 98 در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد، مدیران فنی و توسعه‌دهندگان ارشد سازمان‌های ایرانی در کنار هم حضور خواهند داشت.

برای مشاهده پخش زنده و ویدئوی ضبط‌شده رویداد، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کوئرا  و خرید بلیت پخش زنده رویداد، فایل ویدئویی رویداد را هم‌زمان یا بعد از آن مشاهده کنید.

منبع کوئرا

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده