اینترنت سیستان و بلوچستان تا پایان هفته وصل می‌شود

باتوجه به اینکه هنوز اینترنت در استان سیستان و بلوچستان وصل نشده، رئیس مجمع نمایندگان این استان گفت که براساس پیگیری‌ها، اینترنت تا پایان این هفته وصل می‌شود. 

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان استان برای برقراری مجدد اتصال اینترنت در این استان گفت که براساس اظهارات مقامات استانی، اینترنت تا پایان هفته وصل می‌شود.

محمد نعیم امینی‌فرد اظهار کرد:

استان ما در جریان اعتراضات ناشی از افزایش قیمت بنزین جزو آرام‌ترین استان‌ها بود، ما اعتراضات محدود و آرامی داشتیم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. لذا توقع داشتیم به فوریت و در اولین فرصت اتصال اینترنت برقرار شود.

به‌گفته‌ی امینی‌فرد، مسائل امنیتی به وجودآمده که غیرمرتبط با مسائل آبان‌ماه بوده باعث شده تا به درخواست شورای تأمین استان، اتصال اینترنت در این منطقه با تأخیر همراه شود. این در حالی است که امینی‌فرد از صدور دستور وصل شدن اینترنت توسط وزیر کشور به‌عنوان رئیس شورای امنیت کشور گفته است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس ادامه داد:

هم‌زمان با قطعی اینترنت در کل کشور اینترنت در استان سیستان و بلوچستان هم قطع شد، البته اینترنت خانگی برای یک مدت دو تا سه روز وصل شد اما اینترنت موبایل وصل نشد و در حال حاضر اینترنت موبایل به‌طور کلی و اینترنت ADSL در مرکز و جنوب استان قطع است.

امینی‌فرد با اشاره به مراجعات مردمی فراوان به نمایندگان برای پیگیری این موضوع گفت: «نمایندگان استان و من به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان در این باره پیگیری‌هایی داشتیم و نهایتا مسوولان استانی قول دادند تا آخر هفته اینترنت وصل شود.»

منبع ایسنا

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده