سری جدید تاپ گیر آمریکا بهار سال آینده پخش می‌شود

پس از چند فصل ناموفق تاپ گیر آمریکا، سری جدید این مجموعه‌ی تلویزیونی بهار سال آینده با مجری‌های جدید ازطریق اپلیکیشن موتورترند پخش خواهد رفت. 

تاپ گیر (Top Gear) برنامه‌ای جهانی و همه‌گیر درباره‌ی خودروها است؛ نمایشی اصیل که برخی آن را افسانه‌ای می‌دانند و از سال 2002 وارد دنیای تفریح ​​و سرگرمی با خودرو شد. محبوبیت این مجموعه‌ی نمایشی باعث شد نسخه‌هایی از آن در کشورهای مختلف با عناوینی ازجمله تاپ گیر فرانسه و تاپ گیر روسیه و تاپ گیر کره روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی برود و بینندگان زیادی را در سراسر دنیا پای گیرنده‌های تلویزیون بنشاند. 

ناگفته نماند ایالات متحده از این جو عمومی بی‌نصیب نماند. دو سری از برنامه‌ی تاپ گیر در آمریکا ساخته شد و هم‌اکنون مقدمات برای ساخت سری سوم در حال انجام است. گروه موتورترند (MotorTrend Group) و استودیو بی‌بی‌سی (BBC Studios) برای احیای این مجموعه‌ی نمایشی با سه مجری جدید همکاری خواهند کرد و تاپ گیر آمریکا به‌طور انحصاری ازطریق اپلیکیشن MotorTrend، سرویس پخش آنلاین (استریم) این شرکت روی آنتن خواهد رفت.

 top gear logo

علاوه‌بر محتوای خودرویی، تاپ گیر آمریکا فقط در حالتی محبوب خواهد بود که ارتباط بین سه مجری جدید، یعنی دکس شپارد و راب کوردری و جترو بووینگدون خوب باشد. البته استیگ به‌عنوان عضوی جدایی‌ناپذیر از خانواده‌ی تاپ گیر شناخته می‌شود و شپارد به‌عنوان شوهر کریستین بل مشهور است؛ اگرچه او بازیگری سینما را در فیلم‌های  CHiPs، Hit and Run و The Ranch در نتفلیکس نیز در کارنامه‌ی خود دارد. راب کوردری که چند جایزه برجسته در کارنامه‌ی خود دارد، بیشتر به‌دلیل حضور در The Daily Show با جان استوارت مشهور است و علاوه‌بر‌آن، در نمایش‌های تلویزیونی مانند Arrested Development, Community و Curb Your Enthusiasm ایفای نقش می‌کند. 

Jethro Bovingdon

جترو بووینگدون، روزنامه‌نگار بخش خودرو، در این گروه است که بیش از 20 سال تجربه درزمینه‌ی مقالات حوزه خودرو دارد. بووینگدون برای سایت‌های CAR و EVO و سایر مجلات نویسندگی کرده و مجری مجله‌ی کار اند درایور (Car and Driver) نیز بوده است. تجربه‌ی او فراتر از نوشتن درباره‌ی خودرو است و یکی از روزنامه‌نگارانی به‌شمار می‌رود که گاهی در پیست نیز مسابقه می‌دهد. ازجمله افتخارات بووینگدون می‌توان به سه بار قهرمانی در مسابقات 24 ساعته نوربرگ‌رینگ در کلاس خود اشاره کرد. 

سری اخیر سومین تلاش بی‌بی‌سی برای موفقیت نسخه‌ی آمریکایی تاپ گیر است. اولین سری با اجرای آدام فرارا و تانر فوست و روتلگ وود روی آنتن رفت. درحالی‌که این نمایش تلویزیونی شروع ناخوشایندی داشت، 6 فصل و 72 قسمت ادامه یافت. هنگامی‌که این مجموعه در سال 2016 به‌پایان رسید، سه مجری جدید جای خود را در دل علاقه‌مندان پیدا کرد؛ اما این کارها برای نجات تاپ گیر آمریکا کافی نبود. تاپ گیر آمریکا در سال 2017 با آنترون براون و ویلیام فیچنر و تام فورد ساخته شد و در یک فصل با هشت قسمت به‌پایان رسید.

سری جدید تاپ گیر آمریکا بهار سال آینده ازطریق اپلیکیشن MotorTrend پخش خواهد شد. نمایش جدید به محتوای بی‌پایان برنامه‌ی تاپ گیر می‌پیوندد که شامل بیش از 170 قسمت Top Gear UK، همه‌ی مستندهای ویژه Top Gear UK، سه فصل تاپ گیر ازجمله اکسترا گیر (Extra Gear)، کرش کورس ریچارد هموند (Richard Hammond's Crash Course) و خودروهای مردم جیمز می (James May’s Cars of the People) می‌شود. اپلیکیشن موتورترند برای اشتراک ماهانه به پرداخت 4/99 دلار نیاز دارد. 

منبع motor1

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده