گلکسی A91 از پنل جلویی شبیه به گلکسی نوت 10 بهره خواهد برد

رندرهای جدیدی از سامسونگ گلکسی A91 فاش شده که مشخصات ظاهری این گوشی را نشان می‌دهد که احتمالا در برخی بازارها با نام گلکسی نوت 10 لایت عرضه می‌شود.

از اوت (مرداد) تاکنون، اخباری بسیاری از سامسونگ گلکسی A91 منتشر شده است. سامسونگ قبلا تأیید کرده بود این گوشی مانند گلکسی نوت 10 پلاس، از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند و سال آینده با اندروید 10 و تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

آخرین اطلاعات فاش‌شده ظاهر گوشی گلکسی A91 را بهتر نمایان می‌کنند. رندرهایی که 91Mobiles منتشر کرده، دستگاهی شبیه گلکسی اس 11 را نشان می‌دهند که به‌تازگی شاهد آن بودیم؛ اما به‌نظر می‌رسد این گوشی مانند سری اس بدنه‌ای پر از انحنا ندارد. پشت دستگاه دوربین چهارگانه با فلش LED قرار دارد؛ البته 91Mobile عنوان کرده تصاویری از این گوشی با دوربین سه‌گانه دیده شده است. ناگفته نماند ممکن است گلکسی A91 از دوربین زوم پریسکوپ نیز برخوردار باشد.

سامسونگ گلکسی A91

پنل جلویی گلکسی A91 تقریبا شبیه گلکسی نوت 10 است و دوربین سلفی داخل حفره‌ای در بخش بالایی صفحه‌نمایش قرار دارد. گفته می‌شود این دوربین به حسگر 32 مگاپیکسلی مجهز است. طبق آنچه در رندرها مشخص است، به‌نظر نمی‌رسد دکمه‌ی اختصاصی برای بیکسبی یا حسگر اثرانگشت در گوشی وجود داشته باشد. انتظار می‌رود حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش قرار گیرد.

سامسونگ گلکسی A91

سردمدار سری A سامسونگ با صفحه‌نمایش 6/7 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح Full HD پلاس عرضه خواهد شد. ظاهرا گوشی مذکور از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. پیش‌بینی می‌شود حداقل یک نسخه از این گوشی با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G و بلوتوث 5 و وای‌فای ac دردسترس باشد.

سامسونگ گلکسی A91

در بخش تصویربرداری، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی درکنار حسگر اولتراواید 12 مگاپیکسلی (8 مگاپیکسلی طبق برخی گزارش‌ها) و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو قرار دارد. این مجموعه‌ی دوربین به‌نظر قابلیتی با نام «Tilt OIS» دارد. گزارش مذکور عنوان می‌کند گلکسی A91 احتمالا با نام گلکسی اس 10 لایت و شاید با مشخصاتی متفاوت، در برخی بازارها عرضه خواهد شد.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات همدیگه بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S ،‌J ،‌M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود.

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده