گوشی هوشمند تاشدنی اسکوبار فولد وان با قیمت 350 دلار معرفی شد

برادر پابلو اسکوبار، قاچاقچی معروف کوکائین، گوشی هوشمند تاشدنی اسکوبار فولد وان را با نمایشگر پلاستیکی غیرقابل شکستن و قیمت 350 دلار معرفی کرد.  

روبرت دخسوس اسکوبار گاویریا (Roberto De Jesús Escobar Gaviria)، برادر قاچاقچی کلمبیایی کوکائین، گوشی هوشمند تاشدنی خود را با نام اسکوبار فولد وان (Escobar Fold 1) با قیمت 350 دلار و در رقابت با گوشی‌های هوشمند تاشدنی همچون موتورولا Razr  با قیمت 1،500 دلار و گلکسی فولد 1،980 دلاری معرفی کرد.

اسکوبار فولد وان با تمامی شبکه‌های جهانی سازگار است. ویدئوهای تبلیغاتی مختلفی از این گوشی هوشمند به‌اشتراک گذاشته شده که در اکثر آن‌ها از تصاویر خانم‌های برهنه برای تبلیغات استفاده شده است. 

اسکوبار فولد وان

اسکوبار فولد وان از نمایشگر 7/8 اینچی AMOLED FHD Plus در حالت تاشده، سیستم‌عامل اندروید 9 پای، تراشه‌ی اسنپدراگون سری 8 و دوربین‌ دوگانه‌ی 16 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد. محتوای یکی از ویدئوهای تبلیغاتی گوشی هوشمند تاشدنی جدید به‌صورت عجیبی به استیو جابز، بنیان‌گذار اپل، اشاره می‌کند. والپیپر دستگاه تاشدنی نیز تصویری از پابلو اسکوبار در سال 1976 را نشان می‌دهد.

الوف گوستافسون، مدیرعامل شرکت اسکوبار در مصاحبه‌ی مطبوعاتی اعلام کرد:

معرفی چنین دستگاهی در بازار گوشی‌های هوشمند، محصولی انقلابی به‌حساب می‌آید. آقای اسکوبار قصد دارد به‌جای آنکه سود به جیب خرده‌فروشان و عمده‌فروشان برود، مستقیما مصرف‌کنندگان منتفع شوند و بتوانند دستگاهی با قیمت مناسب در اختیار داشته باشند.

الوف گوستافسون درادامه‌ی صحبت‌های خود افزود باتوجه‌به اینکه شرکت‌هایی همچون سامسونگ و اپل از فناوری‌های قدیمی استفاده می‌کنند و آن را به‌عنوان محصولی جدید به بازار عرضه می‌کنند، اسکوبار فولد وان درمقایسه‌با دستگاه‌های این دو شرکت برتری‌های قابل‌توجهی دارد. وی خاطرنشان کرد دوربین‌های 20 مگاپیکسلی در آسیا قیمتی کمتر از 10 دلار دارند.

اسکوبار فولد وان

وی درادامه اضافه کرد: 

پیش از این شاهد نوآوری‌های خوبی در صنعت گوشی‌های هوشمند بودیم؛ اما اکنون بیش از فناوری‌های نوین شاهد شرکت‌هایی متنوع تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هستیم که هرکدام به‌دنبال دریافت سود بیشتری هستند. بی‌‌دلیل نیست که اپل به سودآورترین شرکت تولیدکنند‌ه‌ی دستگاه‌های هوشمند در بازارهای جهانی تبدیل شده است. در بین محصولات اپل می‌بینیم قیمت یک استند کامپیوتر حتی بیشتر از قیمت گوشی آیفون است. این رویکرد درستی نیست و اسکوبار قصد دارد این روال را تغییر دهد. 

اسکوبار فولد وان

اسکوبار معتقد است گوشی هوشمند جدید تاشدنی بدون مشکلات مشاهده‌شده در گلکسی فولد سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد. باتوجه‌به اینکه نمایشگر دستگاه از جنس خاص پلاستیک بهره می‌برد، قابلیت انعطاف‌پذیری دارد و نمی‌شکند. اسکوبار فولد وان با دو سیم‌کارت و طراحی شبیه به هواوی میت ایکس در دو نسخه یکی با ظرفیت حافظه‌ی داخلی 128 گیگابابتی و قیمت 350 دلار و دیگری با ظرفیت حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی و قیمت 500 دلار دردسترس کاربران قرار دارد.

منبع cnet

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده