تیونینگ خاص رولزرویس فانتوم

تیونر SPOFEC نسخه‌ای ارتقایافته از رولزرویس فانتوم را با رینگ‌هایی بزرگ، سپر جدید و شتاب صفر تا 100 کیلومتربرساعت حدود 5 ثانیه معرفی کرد.

رولزرویس فانتوم خودرویی خاص است و رقبای بسیار کمی دارد. در ساخت این خودروی سفارشی از بهترین مواد با بالاترین کیفیت استفاده شده و آن را باید از بهترین خودروهای تولیدی دانست. به همین خاطر پیاده‌سازی تغییرات روی رولزرویس فانتوم کار دشوار به‌شمار می‌آید؛ ولی تیونر SPOFEC توانسته با مهارت اقدام به تیونینگ این سدان فوق لوکس کند. 

تیونینگ انجام شده روی فانتوم بسیار تمیز و مرتب است و به طراحی اصیل آن ضربه‌ای وارد نمی‌کند. مهندسان SPOFEC سپر جلوی جدیدی روی فانتوم نصب کرده‌اند تا وضعیت آیرودینامیکی خودرو در سرعت‌های بالا بهبود پیدا کند. رکاب جانبی نیز از نو طراحی و ساخته شده است و روی گلگیرهای جلو نشان رولزرویس به‌صورت برجسته دیده می‌شود. اکنون در بخش پشتی فانتوم نیز اسپویلر کوچکی دیده می‌شود.

Rolls-Royce Phantom SPOFEC

SPOFEC برای فانتوم رینگ‌های بزرگ 22 اینچی جدیدی را با همکاری شرکت Vossen ساخته است. این رینگ‌ها 9 پره‌ی دوبل دارند و طراحی قسمت مرکزی بزرگ آن‌ها نیز پیچ‌های چرخ را پنهان می‌کند. رینگ‌های جدید SPOFEC هنگام حرکت کردن خودرو جلوه‌ای بسیار زیبا دارند و در 72 رنگ مختلف با دو نوع پولیش و پرداخت قابل خریداری هستند. در نهایت نیز سیستم تعلیق بادی جدید فانتوم می‌تواند ارتفاع خودرو را تا 40 میلی‌متر کاهش دهد. 

Rolls-Royce Phantom SPOFEC

تیونر، پیشرانه‌ی 6.75 لیتری V12 قدرتمند فانتوم را نیز از تغییرات بی‌نصیب نگذاشته و با افزایش 114 اسب بخاری قدرت و 110 نیوتن‌متری گشتاور، قدرت نهایی فانتوم را به 685 اسب‌بخار و گشتاور آن را به 1010 نیوتن‌متر رسانده است. این پیشرانه از همان جعبه‌دنده‌ی 8 سرعته‌ی استاندارد فانتوم بهره می‌برد. پس از اعمال این تغییرات، رولزرویس فانتوم می‌تواند در 5 ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برساند که در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد یک دهم ثانیه سریع‌تر خواهد بود. حداکثر سرعت این مدل نیز به‌صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتربرساعت محدود شده است. 

Rolls-Royce Phantom SPOFEC

رولزرویس فانتوم SPOFEC را باید یک خودروی لوکس خیلی خاص و جذاب دانست. ظاهر جدید خودرو با رکاب‌های جانبی اسپرت و رینگ‌های بزرگ جدید کاملا خاص شده است. رولزرویس به خودی خود خودروی بسیار زیبایی به‌حساب می‌آید و حالا با قطعات SPOFEC زیبایی آن دو چندان شده است.

منبع motor1

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده