سدان پرچم‌دار جنسیس G90 در دو نسخه پایه و Stardust برای سال 2021 عرضه می‌شود؛ این خودرو دارای نمای بیرونی دورنگ با الهام از ستارگان آسمان شب است.

زمان زیادی از وارد شدن جنسیس G90 به‌روزرسانی‌شده به دنیای خودرو می‌گذرد. در حقیقت نسخه کاملا جدید سدان پرچم‌دار جنسیس اولین‌بار تقریبا هفت ماه پیش در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2019 وارد آمریکا شد. این برند لوکس اکنون به سمت تولید مدل سال 2021 در حال حرکت است و قصد دارد نسخه ویژه‌ای به‌نام استارداست (Stardust) را راهی بازار کند.

مسلماً Stardust اسم بسیار جالبی برای خودرو به شمار می‌رود. نسخه استارداست جنسیس G90 پکیج بیرونی است که طبق گفته خودروساز کره جنوبی، از صحنه‌ی آسمان شب پر از ستارگان چشمک‌زن در بالای مراسم فرش قرمز الهام می‌گیرد؛ جایی که افراد مشهور روی فرش قرمز با چراغ‌های فلش دوربین‌های خبرنگاران مورد استقبال قرار می‌گیرند. هر طور که دوست دارید این صحنه را تفسیر کنید، اما واقعیت این است که نسخه ویژه جنسیس G90 از نمای بیرونی دورنگ سیاه بهره می‌برد  است که روکش متالیک در بالا و رنگ سیاه ویک (Vik) در پایین قرار دارد. این ترکیب، رنگ مرواریدی ایجاد می‌کند که در داخل نیز با صندلی‌های چرمی دورنگ و تزئینات چوبی خاکستری متالیک همراه می‌شود.

همانند سایر مدل‌های جنسیس G90، در سال 2021 نیز تجهیزات استاندارد اضافی به این نسخه ویژه اضافه خواهد شد. سیستم تعلیق کنترل تطبیقی و روشنایی هوشمند جلو این شرکت در مدل پایه گنجانده شده است که دومی نه‌تنها به‌طور خودکار می‌تواند نور بالا و پایین را تغییر دهد، بلکه قادر است بر حسب نیاز تغییراتی در تنظیمات میزان روشنایی ایجاد کند. یکی از جدیدترین آپشن‌های مدل سال 2021 جنسیس، سیستم پیشگیری از برخورد عقب در هنگام پارک است. این سیستم می‌تواند اشیاء یا عابران پیاده را در پشت خودرو تشخیص داده و هشدار شنیداری منتشر کند و همچنین برای جلوگیری از تصادف به‌طور خودکار ترمز بگیرد. در نسخه سال 2021 همچنین شاهد مجموعه جدیدی از رینگ‌های اختیاری 19 اینچی برای جنسیس G90 هستیم.

هنوز قیمت جنسیس G20 مدل 2021 در نسخه‌های پایه و نسخه محدود استارداست مشخص نشده است. به‌نظر می‌رسد که این نسخه ارزان‌قیمت نخواهد بود؛ زیرا جنسیس تنها قصد دارد 50 دستگاه خودرو با طرح بیرونی استارداست تولید کند. جنسیس این مدل را برای بازار ایالات متحده آمریکا عرضه نمی‌کند و از 2 ژوئیه تمام این 50 نسخه Stardust به‌طور انحصاری در بازار کره جنوبی به فروش می‌رسند.

منبع motor1

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده