سامسونگ مشکلات دوربین گلکسی اس 20 اولترا را در گوشی‌های پرچم‌دار جدید رفع می‌کند و همچنین از جدیدترین محصول کوالکام در آن‌ها بهره می‌برد.

سامسونگ ظاهرا مشکلات فوکوس خودکار گکسی S20 اولترا را رفع کرده است. این گوشی پرچم‌دار که از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد، چالش‌هایی در بخش فوکوس خودکار داشت که از عالی شدن عملکرد آن جلوگیری می‌کرد. بسیاری از کاربران ادعا می‌کردند که فوکوس خودکار در نسخه‌ی اولترا با سرعتی کمتر نسبت به دوربین 12 مگاپیکسلی گوشی‌های S20 و +S20 انجام می‌شود. خصوصا در شرایط نوری پایین نمی‌توان انتظار عملکرد سریعی از دوربین سری اولترا داشت. در برخی موارد هم فوکوس خودکار کلا رخ نمی‌دهد.

حسگر 108 مگاپیکسلی در دوربین اصلی گلکسی S20 اولترا از قابلیت تشخیص فاز دوال پیکسل بهره نمی‌برد. درنتیجه می‌توان بسیاری از مشکلات فوکوس خودکار را به همین عدم بهره‌مندی از قابلیت مرتبط دانست. به‌هرحال منابع افشاکننده‌ی اخبار سامسونگ ادعا می‌کنند مشکلات در گوشی پرچم‌دار آتی برطرف خواهند شد. IceUniverse ادعا می‌کند که دوربین 108 مگاپیکسلی در جدیدترین محصولات سری نوت، فوکوس خودکار را با سرعت و کیفیت بالایی انجام می‌دهد.

گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 از جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام هم بهره خواهند برد. شرکت کره‌ای برای اعضای جدید خانواده‌ی نوت، پردازنده‌ی 865 پلاس را در نظر دارد. از دستگاه‌های دیگری که با بهره‌مندی از این پردازنده در ادامه‌ی سال به بازار عرضه می‌شوند می‌توان به گلکسی تب S7 و گلکسی Fold2 و گلکسی Z Flip 5G اشاره کرد.

فراموش نکنید که گوشی گلکسی نوت 10، سال گذشته به‌جای نسخه‌ی پلاس از نسخه‌ی عادی پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 بهره می‌برد و حرکت کره‌ای‌ها برای سری نوت 20، قابل تحسین است. شرکت همچنین تصمیم دارد تا در برخی بازارها،‌ گوشی جدید سری نوت را با پردازنده‌ی اختصاصی Exynos 992 تولید و عرضه کند.

منبع gsmarena

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده