مشخصات جدیدی از ساعت هوشمند آتی گلکسی واچ منتشر شد که درکنار تصاویر از زوایای گوناگون، جزئیات خوبی از آن را مشخص می‌کند.

منابع خبری به جزئیات و تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 دست پیدا کرده‌اند. evleaks که سابقه‌ی خوبی در انتشار اطلاعات پیرامون گجت‌های هوشمند دارد، نمایی 360 درجه را از نسخه‌ی 45 میلی‌متری ساعت جدید کره‌ای‌ها دراختیار رسانه‌ها قرار داد.

یکی از منابع خبری دیگر به‌نام Max Weinbach، اطلاعای از فرمور ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ دراختیار رسانه‌ها قرار داد که جزئیات خوبی از قابلیت‌ها و توانایی‌های آن نشان می‌دهد. از قابلیت‌های مهم می‌توان به واچ‌فیس‌های جدید اشاره کرد که نسبت به نمونه‌های قبلی اطلاعات بیشتری را به کاربر نمایش می‌دهند. سامسونگ همچنین بخشی به‌نام Informative Digital Edge را در ساعت هوشمند جدید خود ارائه می‌کند که برای نمایش اطلاعات گوناگون، قابلیت شخصی‌سازی هم دارد.

اپلیکیشن آب‌وهوا در ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 به‌روزرسانی‌های جذابی را دریافت می‌کند. این اپلیکیشن به امکان نمایش آب‌وهوا به‌صورت پویا و بسته به وضعیت هوا مجهز می‌شود. در بخش تقویم نیز شاهد ارائه‌ی قابلیت ردگیری دوره‌های سلامت بانوان درکنار بخش رویدادها خواهیم بود.

از قابلیت‌های دیگر ساعت هوشمند جدید سامسونگ می‌توان به طراحی بهتر آیکن‌ها در بخش اعلان اشاره کرد. یک ویجت جدید موسیقی هم در Galaxy Watch 3 دیده می‌شود که امکان هماهنگی با اسپاتیفای را هم دارد. اپلیکیشن اسپاتیفای به‌صورت پیش‌فرض  ر ساعت جدید کره‌ای‌ها نصب خواهد بود. قابلیت ECG هم تنها در بازار کره به کاربران ارائه می‌شود چون مجوز ارائه‌ی آن تنها در آن کشور به سامسونگ اهدا شده است.

منبع gsmarena

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده