هواوی پی 40 پرو، آخرین عضو خانواده‌‌ی پرچم‌داران هواوی، با تمرکز بر دوربین‌ و بهبود زبان طراحی و نمایشگر پیشرفته‌تر به بازار عرضه شده است که از آخرین فناوی‌های این شرکت چینی برای رقابت با دیگر پرچم‌داران استفاده کرده است.

چینی‌ها با الهام از چهار لبه‌ی خمیده‌ی نمایشگر پی 40 پرو، نام آن را Overflow Display‌ می‌نامند تا به‌نوعی بر تجربه‌ی بصری فراگیر این نمایشگر نیز تأکید کنند. طراحان هواوی با کنارگذاشتن بریدگی قطره‌ای نسل پیشین، حفره‌ای کپسول‌شکل را در گوشه‌ی سمت چپ ایجاد کرده‌اند؛ حفره‌ای که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دستگاه را در بطن خود دارد.


درادامه برای آشنایی بیشتر با این گوشی، با جعبه‌گشایی همدیگه همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب 


بر کسی پوشیده نیست که مهم‌ترین و شاخص‌ترین ویژگی هواوی پی 40 پرو دوربین توانمند آن است. دوربین اصلی از حسگری 50 مگاپیکسلی با فیلتری با چینش RYYB بهره می‌برد. هواوی از قابلیت فوکوس خودکار Octa Phase Detection نیز نام می‌برد؛ یعنی تمام پیکسل‌های حسگر از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کنند. یکی از اتفاقات مهم در پی 40 پرو به دوربین تله‌فوتو آن‌ بازمی‌گردد. هواوی باردیگر طراحی پریسکوپی را به دوربین تله‌فوتو پی 40 پرو آورده است. این دوربین حسگر 12 مگاپیکسلی با فیلتر RYYB و بزرگ‌نمایی پنج‌برابری دارد.

هواوی پی 40 پرو از همان پردازنده‌ی کرین 990 قدرت می‌گیرد و برای تأمین انرژی موردنیاز خود به باتری 3،800 میلی‌آمپرساعتی‌ اتکا دارد. هواوی برای نخستین‌بار پرچم‌داران جدید سری P را بدون سرویس‌های گوگل معرفی کرده است. این گوشی‌های هوشمند از اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 بهره می‌برند و به‌جای پلی‌استور، فروشگاه اختصاصی هواوی موسوم به AppGallery را دراختیار کاربر می‌گذارند. ازجمله قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید هواوی می‌توان نرم‌افزار تماس تصویری و صوتی MeeTime با قابلیت‌ اشتراک‌گذاری محتوای صفحه‌نمایش، سیلیا (Celia)، دستیار دیجیتال جدید سازگار با زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی را نام برد.

دیدگاه شما درباره‌ی هواوی پی 40 پرو چیست؟

منبع همدیگه

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده