ایرانسل اعلام کرده است از‌این‌پس همکاری خود برای ساخت و نوسازی مدارس را در سراسر کشور تعمیق می‌کند. 

ایرانسل و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشستی مشترک توافق کردند درزمینه‌ی مدرسه‌سازی در کشور بیشتر همکاری کنند. این نشست با حضور بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل و مهرالله رخشانی‌مهر، معاون وزیر آموزش‌و‌پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار و در آن، توافق شد امکانات و ظرفیت ایرانسل در زمینه‌های فنی و اطلاع‌رسانی و مسؤولیت اجتماعی، بیش از گذشته در خدمت گسترش فرهنگ مشارکت در امر مدرسه‌سازی قرار گیرد.

عباسی‌آرند به ظرفیت‌های بزرگ اپراتورهای تلفن‌همراه در‌زمینه‌ی فرهنگ‌سازی در جامعه و آمادگی ایرانسل برای حضور فعال در پویش «آجر‌ به آجر» اشاره و تصریح کرد:

به‌عنوان عضو کوچک هیئت‌علمی دانشگاه، باید بگویم همه‌ی ما در طول تحصیل، از خدمات نظام آموزشی بهره‌مند بوده‌ایم و باید دِین خود را به آموزش‌و‌پرورش ادا کنیم.

«آجر به آجر» عنوان پویشی است که با هدف گسترش و توسعه‌ی فرهنگ مشارکت مردمی در امر مدرسه‌سازی و به‌‌منظور حضور افراد خیّر با هر سطح از توان مالی برای سهیم‌شدن در مدرسه‌سازی آغاز شده است. در قالب این طرح، آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای، می‌توانند تنها با اهدای هزینه‌ی خرید حتی یک آجر، در مدرسه‌سازی سهیم شوند تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل جا نماند و بتواند در مدرسه‌ای باکیفیت و دارای امکانات مناسب تحصیل کند.

در این دیدار، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز با قدردانی از خدمات ایرانسل در بازسازی مدارس استان‌های سیل‌زده، بر گسترش همکاری‌های دو طرف در زمینه‌ی مدرسه‌سازی تأکید کرد و افزود:

سال گذشته، با کمک 30 هزار نفر خیّر مبلغ 1٫500 میلیارد تومان برای کمک به مدرسه‌سازی اهدا شد و با اجرای این پویش، تلاش خواهد شد این فرهنگ در بین تمام اقشار جامعه و سازمان‌ها و نهادهای مختلف، بیش‌ازپیش فراگیر شود که در‌این‌میان، نقش شرکت‌های بزرگی مانند ایرانسل، بسیار مهم و ارزشمند است.

منبع ایرانسل

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده